Gyerekek felülnézetből/ Kinder aus der Elternperspektive

Thursday, March 26, 2009

Kerekek



Nekem sosem volt ki a négy kerekem.
Elég sokáig csak 3 volt, aztán hamar hétre emelkedett a szám.
Ezt elég sokáig tartottam is.

Aztán ez átmenetileg megnövekedett 11-re, de egy katasztrófa következtében megint 7-e csökkent, de csak azért, hogy hamaroan 10-re egészüljön ki. Sajnos ez a kerek időszak nem tartott sokáig, hamarosan megint csak 7 kerékkel élhettem az életemet.

Ezt a tarthatatlan állapotot azonban hamar felszámoltam, és gyorsan beszereztem még 4 kereket és elégedetten dőltem hátra 11 kerekemmel.

Ezután hosszabb szünet következett, majd egy váratlan esemény nagyot lódított kerekim számán. Egyik percről a másikra 15 lett.

No, gondoltam ennyi kerékkel már egészen tisztességesen el lehet éldegélni, és éveken keresztül nem is gondoltam, hogy növeljem a számukat.

De beütött a ménykü, 4 kerék hirtelen felmondta a szolgálatott. No pánikban estem, elkezdtem kapkodni, és a nagy sietségben csak 3 pótkereket tudtam beszerezni.
Miután leült a kezdeti kapkodásom, rájöttem, hogy az elveszett négyet is vissza tudom szerezni, így már 18 kerékkel boldogítottam magamat, majd, amolyan habként a tortára, még beszereztem 2 kereket, csak, hogy meglegyen a kerek 20-as szám.

Szóval most 20 kerék boldog tulajdonosa vagyok.
Ezek nevesítve:
egy 3 kerekű babakocsi (értelemszerűen 3 kerék), 1 4 kerekű babakocsi (egyszer szétesett ,de kiderült, hogy csak az elrozsdásodott csavart kell kicserélni benne) kerékkel, egy autó (4), egy gyermekbicikli (2+ 2 pótkerék), 1 tricikli (az ugye 3 db), 1 futókerékpár (2).
Már az égi utakon szaporítja a kerekek számát az időközben elvérzett, lábbal hajtós kisautó (-4), illetve egy volt tricikli (-3).

No comments:

Post a Comment