Gyerekek felülnézetből/ Kinder aus der Elternperspektive

Saturday, May 2, 2009

Gondolatok a konyhában




Sziasztok!

Szóval Én vagyok megint.
Anyámnak mostanában nem nagyon megy. Beteg, meg sok a házimunka.
Nem baj Mutter! Kisegíteleg!
Holnap úgyis anyák napja van Magyarországon, ennyit megérdemelsz...

Szóval anyám el van foglalva. Szerintem azt is elfelejtette, hogy ma töltöttem a 11. hónapomat.
Jó, jó, tudom a 11 nem egy atraktív szám. Nem bűvös, mint a 3, vagy a 7, nem mérföldkő, mint a 6, vagy a 9 hónap és nem is kerek, mint a 10.
Meg ugye a közelgő 1 éves szülinapom is elnyomja.
Szegény....
Pedig szerintem szép szám, prim (tehát csak önmagával és 1gyel osztható), könnyű leírni, mert nincs benne görbület, meg két ugyan olyan jelet tartalmaz.
Tehát betöltötem a 11. hónapot. Ez már valami. Elég hosszú út van mögöttem, és még hosszabb előttem.
De majd igyekszem!

No comments:

Post a Comment