Gyerekek felülnézetből/ Kinder aus der Elternperspektive

Saturday, May 30, 2009

Tortadíszítés





A képeket inkább ötletadónak szánom, recept most nem lesz hozzá.

A kalózfejekehez sütöttem egy piskótalapot, majd pogávcsaszaggatóval kivágtam, végül bevontam egy 60 ml vízból és 70gr cukorból főzött, majd 180 gr tejporral összekevert mázzal.
Ezután ugyanazon pogácsaszaggatóval ételfestékkel pirosra színezett és két sütőpapír között kinyújtott marcipánból köröket vágtam, amiket késsel elfeleztem. Ezekből a fél körökből lett a kendő. A maradék piros marcipánból kicsi golyókat és hurkákat gyúrtam, ebből lett a kendő csomózása
A szem, az orr és száj, valamint a szemtakaró boltban kapható cukorírókával készült.

A hajó testéhez szintén piskótalapot sütöttem, majd késsel óvatosan kivágtam a közepét.
A bevonathoz 200 gr fehércsokit felolvasztottam 2 kanál vízzel, és 100 gr porcukorral, majd ételfestéket tettem hozzá.

A többi dísz marcipánból készült. A hajókormányt és a vitorlát spagettitészta tartja szépen a helyén.
A vasmacska köteléhez két, különböző színű marcipánból hurkát sodortam, majd ezeket egymásba tekertem.

No comments:

Post a Comment