Gyerekek felülnézetből/ Kinder aus der Elternperspektive

Thursday, September 3, 2009

Én kis kertet kerteltem....


....bele rózsát ültettem.

De befejezem az idézgetést, nem szeretek kertelni.
A fenti szöveg úgy sem igaz, sem a kis kert, sem a rózsa nem állja meg a helyét.

A kertem nem kicsi, és virágot sem szoktam bele ültetni.

Ültettem viszont kukoricát. Termett is, minden növény egy, azaz 1 db csövet.
Bár ez sem teljesen igaz, volt, ahol csak felet, mert a másik felén nem értek meg a szemek.
Azért egy családi vacsora kijött belőle.

Azután ültettem uborkát is. Ez is termett. Ez is egyet. És nem palántánként, hanem úgy anblok-cuzame.
Pedig szépen virágzott, mint az 5 növény, de talán nem kellett volna olyan helyre ledugnom a palántákat, ahol a gyerekek előszeretettel szaladgálnak.
Igaz a palántázás előtt a nem igen szaladgáltak arrafelé....
Hmmm...lehet, hogy az uborkapalánta vonzza a gyerekeket?

A bab viszont biztosan taszíthatja őket, mert az is ültettem az uborka mellé, de azt hagyták békében teremni.
Szóval abból jövőre is vetek, de nem bokrosat (mint az idén), hanem karósat, mert akkor talán nem fog egy eső után a föld közelében elrohadni a fél termés....

A paradicsom viszont a sok eső ellenére is él, virágzik, és terem.
Aki nem hiszi, járjon utána!

No comments:

Post a Comment