Gyerekek felülnézetből/ Kinder aus der Elternperspektive

Friday, January 1, 2010

2009 mérlege




Kezdjük Ivánnal. Róla nem sokat tudok írni, mert nem nagyon volt mérlegelve. Talán egyszer, az egyéves orvosi vizsgálaton. Olyan 10 kg körül volt. Meg szerintem maradt is.
Én azt javasalom, írjunk hozzá 10 kg-ot.
András sem nagyon változott súlyban, 16 kgról 17-re tornázta fel magát, miközben Tomi egész éves teljesítménye megmarad 20 kgnál.

Én már annál jobbat produkáltam, évszaktól, stressztől, elfogyasztott csokimennyiségtől függően 62 és 67 kg között mászkáltam fel,- és le.
Most 65 kg vagyok
A Zuram negatív rekordot döntött, tavaly előtt már 95 kg fölött is volt, de most 88 körül stabilizálta a súlyát.

Ha mindezt összeadjuk, az jön ki, hogy
2009 mérlege 200 kilót mutatna, ha kis családunk ráállna.

No comments:

Post a Comment