Gyerekek felülnézetből/ Kinder aus der Elternperspektive

Sunday, February 14, 2010

Xtrém




A wikipédiából:
Extrém sport: olyan tevékenység, amellyel a elmegyünk a teljesítőképességünk határáig. Az extrém sport különleges technikai, vagy logisztikai és testi-lelki kihívást jelent.

Extrém sport például a mélytengeri merülés, a jégmászás, a motorakrobatika, a bázis ugrás, a vadvízi úszás.

Ezek mind-mind nagyon költséges elfoglaltságok. Már egy egyszerű sífelszerelés is szép összegbe kerül.
Azután ott van még az utazás. Még bázist sem lehet bárhol ugrani, magas épület kell hozzá, és a mélytengeri merülést sem lehet akármelyik patakmederben végrehajtani.

Én nem szeret utazni, és a pénzemet sem szívesen adom ki olyan jégcsákányra, amiről tudom, hogy úgyis a szakadékba fogja végezni.
Nem.
Viszont szeretem a feltűnést, és az adrenalin többletet, amit egy extrém sport gyakorlása hoz magával. Ezért sokáig gondolkodtam, melyik az a tevékenység, ami nem jár sok utazással, amire nem sajnálom a pénzt, feltűnő, és jelentős test-lelki kihívás jelent.
Sokáig gondolkodtam, végül megtaláltam a számomra legmegfelelőbb extrém sportot:
a gyereknevelést!

No comments:

Post a Comment