Gyerekek felülnézetből/ Kinder aus der Elternperspektive

Friday, March 26, 2010

Kedves lányos anyukák!

Nekem is van férjem, ezért tudom, milyen ha az ember egy pasival él együtt.
Nekem is van anyósom, ezért tudom, milyen, amikor egy anyós látogatóba jön.
Ráadásul,
nekem van három fiam, ezért tudom, hogy ők egyszer pasik, férjek, én pedig anyós leszek.

Ezért itt, és most kijelentem, hogy igyekezni fogok!
Igyekezni fogok, hogy majd mosolyt varázsoljak minden leendő menyem arcára.

Bevallom, elsősorban az vezérel, hogy Lajtán innen, 's túl nekem legyenek a legjobban manírozott fiaim, de azért némi női szolidarítás is szorult a dologba.
Hiszen a ma kislányai holnap felnőtt nővé érnek, és még ha bizonyos százalék zárdába is vonul, a többség azért a pasivá érett fiaim potenciális partnerjelöltje lesz.

Szóval igyekszem, hogy addigra embert faragjak a fiúkból, és hogy majd mosolyt varázsoljak minden leendő menyem arcára.

Minek ez a sietség, gondolhatják sokan. De nincs igazuk, hiszen a legfontosabb nevelési szakasz a kamaszkor kezdetével lezárul.
Tominál már nincs sok időm...
Azért nem esek kétségbe, szépen nevelgetem őket, meg magamat hogy ők keresett férjjelöltekké, én pedig még keresettebb anyóssá váljak.

Tehát igyekezni fogok!
De ígérni nem ígérhetek semmi....

Üdvözlettel,
Kata

No comments:

Post a Comment