Gyerekek felülnézetből/ Kinder aus der Elternperspektive

Saturday, April 10, 2010

Anya szenvedélyes



Mert az vesse rám az első (virtuális) követ akinek nincs legalább egy, valamire való szenvedélye.
Nekem több is van. Vannak egyértelműen azonosíthatóak, mint például a csokievés, és vannak a rejtettek.
Rejtettek, olyan értelemben, hogy még én sem tudok róluk.
Azért az egyiket csütörtök este sikerült lelepleznem.

Ez a szenvedélyem már szerintem születésem óta meg van, de hogy miért tellett jó 3 évtizedbe, hogy észrevegyem, nem is olyan meglepő.
Hiszen már 3 éves korunktól óvodába dugnak minket, majd alsó-, közép- , és felsőfokon tanítanak minket.
Ezalatt a 20 év alatt ezen intézmények takarásában bújt meg a szenvedélyem.
Aztán pedig a "muszáj-olyan-képzést-szereznem-amivel-3-gyerek-mellett-tudok-dolgozni" címszóval fedte magát a dolog.

Kb. egy éve lett igazán gyanús a dolog, amikor minden befejezett kurzus után az internetet bújtam, újabb kurzusok után kutatva, és bár, minden elvégzett tanfolyamot követően megígértem a Zuramnak, hogy ez lesz az utolsó, pár hétre rá már be is fizettem a következőre.
Egyszerűen nem bírtam ellenállni...

A végső megvilágosodás most csütörtök este érkezett el.
A cselgáncsedzés után tartottam hazafele és azon kattogott az agyam, hogy elméleti síkon is kéne foglalkoznom a sporttal, amikor leesett,
nekem szenvedélyem a folyamatos továbbképzés!

Hazaérve elújságoltam szívem választottjának hatalmas felfedezésemet, ám ő szemmel láthatólag nem jött izgalomba a dologtól, feltekintett az újságból, és csak ennyit mondott,
-Hát, még mindig jobb, mintha cipőket gyűjtenél.

No comments:

Post a Comment