Gyerekek felülnézetből/ Kinder aus der Elternperspektive

Saturday, June 26, 2010

Helyre, tétre, befutóra, gyerekre



Én most eme utóbbira fogadtam.
Pontosabban arra, hogy Iván mikor fogja a lakás tetszőleges pontja helyett a WCbe végezni a dolgát.
Én olyan egy hétre tippelek.

Azt megígérem, hogy nyerési esélyeim nem növelem semmi féle tisztességtelen nevelési eszköz, vagy egyébb ráhatás bevetésével.
A pelust azért levettem róla....

Szóval most várok, az esélyesek teljes nyugalmával, hiszen tudom, hogy a gyerekem előbb-utóbb szobatiszta lesz.
Tominál azért még nehezebb volt.
Eleve ott volt a nagy kérdés, hogyan magyarázom el, egy alig két éves gyereknek, hogy a bilibe kell pisilni?
Talán az EUtól tudtam volna némi pályázati pénzt szakítani a kutatás elvégzésére, de akkoriban nem gondoltam erre, így ezt a lehetőséget elszalasztottam.
Azért a gyerek így is szobatiszta lett.
Előbb a kádba, majd a kádba helyezett bilibe, végül a wcbe pisilt.
Hiába, már akkor sem volt egy egyszerű teremtmény.

Andrásnál már nem kellett ekkora köröket futni, ő látta, mit csinál a bátyja, és 2 születésnapja után nem sokkal úgy érezte, ezt ő is utánna tudja csinálni.

Most Ivánon a sor.
Én olyan egy hétre tippelek.

No comments:

Post a Comment