Gyerekek felülnézetből/ Kinder aus der Elternperspektive

Tuesday, June 1, 2010

Jégkorszak

A jégkorszak zseniális rajzfilm.
Képi meoldásai, apró poénjai még a legkisebbeket is lekötik, miközben a dialógusok egy felnőtt számára és szórakoztatóak.

Ha valaki engem kérdez, én azt mondom a Jégkorszakot tiszta szívből NEM ajánlom kisgyerekes családoknak.
A gyerekek ugyanis olyan ötleteket tudnak belőle meríteni, amivel rendesen kétségbe tudják kergetni Jóanyáikat.

András, aki nagyon kúl gyerek,



például kijelentette, hogy ő Buta Mókus (Mokány, vagy Motkány néven fut a mesében) tortát akar szülinapjára.
Makkal természetesen.
-Ha-ha, szórakoztató kölyök vagy Te!- gondoltam magamban, de hamar arcomra fagyott a mosoly, amikor rájöttem, nem viccel.
Szóval kénytelen voltam jegelni addigi torta-elképzeléseimet, és nekiálltam agyalni.
Fáztam a gondolattól, hogy makkot kell készítenem, de végül hamar megoldottam a dolgot, és a kókuszgolyó-sün mintájára elkészültek a kókuszgolyó makkok:



Már a hideg futkosott a hátamon, ha csak a kardfogú mókusra gondoltam, de sehogy nem jutottam előre, éreztem, jégre futottam.
Végül úgy döntöttem, csinálok egy téglalap alakú tortát, bevonom zöld marcipánnal, és erre teszem a mókust, makkal egyetemben.
Végól elkészült a mű, amivel igen nagy JÉGszerűségre tettem szert fiaim körében.



Ui: holnap megmutatom, hogy készül egy Mokány.

No comments:

Post a Comment