Gyerekek felülnézetből/ Kinder aus der Elternperspektive

Sunday, July 25, 2010

Kormányválság



Külsőre tetszetős.
Itt-ott vannak lakksérülések, de minden basleset után elvisszük átnézetni.
Van benne pár száz kilométer, de a futóművei még kiváló állapotban vannak.
Mint ahogy a motor, és egyéb belső alkatrészek is kifogástalanul funkcionálnak.

Alig 6 éves modellról van szó, ám az irányítószerkezetével állandóan gondok vannak.
Ha én jobbra akarok menni benni, ő gyakran balra fordul, ha én egyenesen haladnék, ő hirtelen rükvercbe vált.
Nehéz, na.
A kormányzási problémát még az is nehezíti, hogy egy különleges, egyedi darabról van szó, ami az én kívánságomra készült, szóval lehetetlenség benne alkatrészt cserélni.

Bevallom nem is akarok, hiszen minden irányítási gond ellenére nagyon elégedett vagyok a teljesítményével.
Meg hát a szívemhez is nőtt, no.

Így hát egy-egy kormányválság alkalmával megpróbálom uralni a helyzetet, és türelemre intem magamat.
Mégiscsak egy 6 éves gyerekről van szó.

No comments:

Post a Comment