Gyerekek felülnézetből/ Kinder aus der Elternperspektive

Sunday, August 15, 2010

A megfelelő stratégia



Szerintem fel kéne adni Krakkót. Te is látod, tarthatatlan,- fordultam a Zuramhoz.
Ő, érthető módon, nehezen állt rá a dologra. Mégiscsak napokat töltött térképek böngészésével, stratégiai pontok kijelölésével.
Szerinte adhattunk volna még egy esélyt magunknak, de én elég hamar beláttam, hogy a várost fel kell adni.

Végül sikerült meggyőznöm, így elhagytuk Lengyelországot és visszavonultunk a cseh Ostravába. Minden kezdődött előről, térképek, épületek, információk....
Most már én is jobban részt vettem az előkészületekben, ennek ellenére nem egészen egy nap után ismét azon voltam, túl nagy falat ez nekün, válasszunk inkább más, kisebb, közelebbi helyet.
Pénzügyi lehetőségeink korlátozottak, és tekintettel kell lennünk a gyerekekre is....
Így hát ismét a térképre böktem, legyen Olmütz .
A közelben van, igaz, hogy harmadakkora, de éppen ezért biztos sikerrel kecsegtetett.

A Zuram először beadta a derekát, ám néhány internetes oldal áttanulmányozása után mégis úgy döntött, maradunt Ostravánál.
Mivel Brnoból autópálya vezet oda, ezért nem sokkal hosszabb az út, mintha Olmützbe mennénk, és, bár a szállás valamivel többe fog kerülni, de Krakkóhoz viszonyítva még így is soakt megtakarítunk.

No comments:

Post a Comment