Gyerekek felülnézetből/ Kinder aus der Elternperspektive

Saturday, May 21, 2011

egy tény/eine Tatsache


Szokásos reggel volt.
Feküdtem az ágyon, félálomban az órát nézegettem.
Még 15 perc, még 10 perc, na most kell kelni....
Tamás már fél órája fent volt, éppen Ivánt ébresztgette a Zuram a mellékhelyiséget foglalta.
Én felültem, nyújtozkodtam. Készülödtem a felkeléshez.
Ezt érezhette meg Andris, mert nekiállt mocorogni mellettem, kinyitotta a szemét, majd minden átmenet nélkül megszólalat:

-Azt hiszem hülyék vagyunk.

Mondjuk nem erre számítottam. Egy "jó reggelt", vagy egy "szia anyu" valahogy jobban passzolt volna a helyzethez.

------------------------------------------

Es war ein ganz normaler Morgen.
Ich lag im Bett, und schaute auf die Uhr im Halb-Schlaf.
Noch 15 Minuten, noch 10 Minuten, jetzt soll ich aufstehen....
Tamás war schon eine halbe Stunde auf und weckte gerade den Iván, MM war im kleinsten Raum.
Ich reckte mich, wollte aufstehen.
Vielleicht hat das András gespürt, weil er sich zu bewegen anfing, dann machte er seine Augen auf und dann ohne Vorwarnung, sagte er:

-Ich denke, wir sind Idioten.

Ich muss sagen, ich habe das nicht erwartet, ein "Guten Morgen" oder ein "Hallo Mami" hatte zur Situation besser passen können.

No comments:

Post a Comment