Gyerekek felülnézetből/ Kinder aus der Elternperspektive

Saturday, September 10, 2011

A macska, akinek.../Die katzen derren...



... a farkát húzzák.

"-Pistike, miért húzod a macska farkát? Én azt kértem, szerezz neki örömet!
- Hát ezért, tudod, milyen boldog lesz, ha végre elengedem?!
"

No pont ez jutottt eszembe vasárnap, amikor összeragasztott gyújtókábellel a kocsinkban haza felé tartottunk.
A kábel egy menyét harapta át. Most nem ez, hanem egy másik.
Szóval haza felé tartottunk, a gyomrom kicsit égett, majd szét sültem a kocsiban, és iszonyú fáradt voltam.
Előtte való este egy bulin voltunk. A társaság inkább semmilyen, az étel nem az ízlésemnek való, és egy óra jó kis tánc után mindenki kiment cigizni mi meg feltmentünk aludni.
Én kicsit (sokat) ittam, amitől fájt a hasam, ráadásul az ablakunk alatt szólt a zene, így nem sokat aludtam.
A reggelinél volt egy csomó klassz finomság, de én, az állapotom miatt nem sokat tudtam belőlük enni.
Aztán még a hegyekbe akartunk menni, de a menyét keresztül húzta (pontosabban harapta) a számításainkat.

Szóval koránt sem volt tökéletes a hétvége.
Én még is boldog voltam.
7 év (!) után először töltöttünk együtt egy gyerekmentes hétvégét a Zurammal, és ami a lényeg:
két napig egyik fiam sem húzta a virtuális farkamat!

---------------------------------------

... Schwanz jemand zieht.

"-Hansi, warum ziehst du den Schwanz der Katze? Ich habe dir gesagt, du sollst ihr Freude machen!
-Na ja, gerade darum. Weisst du, wie sie sich freuen wird, wenn ich damit aufhöre?
"

Genau dieser Witz war Sonntag in meinem Kopf, als wir, mit einem zusammengeklebten Zündkabel im Auto, nach Hause fuhren.
Das Kabel hat ein Marder durchgebissen. Nicht dieser, sondern ein anderer.
So wir fuhren nach Hause, mein Magen brennte ein bisschen, in unserem Auto war es verdammt heiß und ich war ziemlich müde.

Am Vorabend waren wir auf einer Party. Die Gesellschaft war nicht für mich, Das Essen auch nicht, und nach einer Stunde Tanz gingen alle raus um zu rauchen,wir um zu schlafen.
Ich habe ein bisschen (viel) getrunken, deshalb hatte ich Bauchweh, und dazu unter unserem Fenster spielte die Musik, so konnte ich nicht gut schlafen.

Das Frühstück war lecker aber wegen meinem Zustand konnte ich kaum essen.
Dann wollten wir in die Berge, aber ein Marder machte uns einen Strich (besser gesagt einen Biss) durch die Rechnung.

So, das Wochenende war alles, außer Perfekt aber ich freute mich trotzdem, wiel nach 7 (!) Jahren hatten ich und MM ein Kinderfreies Wochenende, und was wichtig ist:
zwei Tage lang zog keiner von meinen Söhnen meinen virtuellen Schwanz!

1 comment:

  1. és ugye milyen überfrankó?
    tessék belőle 7 éves periódusnál sűrűbb rendszert csinálni.
    ööö kevesebb piával.
    szarul ébredni ráérsz akkor is, ha már úgyis húzzák a farkadat :D

    ReplyDelete