Gyerekek felülnézetből/ Kinder aus der Elternperspektive

Wednesday, March 28, 2012

Lobbisták/Lobbisten




Az elmúl időben annyi betegséget szedtem össze. hogy a háziorvos többet ért hozzám, mint a Zuram.
Persze mielőtt hozzámért, nekem kellet várnom rá. A váróteremben. Igazából többen is, mert mindeféle kivizsgálások is megtörténtek.
Szóval vártam... és gondolkodtam.
Mi van, ha ez az egész nem más, csak egy eszeveszett összeeküvés.
Mi van, ha igazából nem is kéne várni, csak a váróteremépítő-lobbi járta ki, hogy mindenhol várakozó helyiségek épüljenek. Akkor is, ha nem kell.
És ha már megépültek, akkor nem akarják kihasználatlanul hagyni...
...és ezért inkább jól megváratnak....

------------------------------------------

In der letzten Zeit hatte ich so viele Krankheiten gehabt, dass mein Hausarzt mich mehr berührt hat als MM.
Aber bevor er mich berührte musste ich auf ihn warten. Im Wartezimmer. Besser gesagt in mehreren Wartezimmern, weil ich verschiedene Untersuchungen hatte.
So wartete ich... und machte mir Gedanken.
Über eine große Verschwörung....

Vielleicht sollte man gar nicht warten. Vielleicht gibt es eine Wartezimmer-Lobby, die überall Wartezimmer gebaut hatte, obwohl man es nicht brauchte, aber wenn die Wartezimmer schon da sind, will man diese natürlich auch nutzen.
Die Ärzte nützen sie und wir, wir warten.

No comments:

Post a Comment