Gyerekek felülnézetből/ Kinder aus der Elternperspektive

Monday, May 21, 2012



Nem élek Angliában. Nem is vágyom a híres angol gyepre.
Azért némi nyeszlett fúimitáció azért jót tenne a kertnek.
Szóval minden éveben rendíthetetlenül szórom a fűmagot.
És reménykedem.
Bár hogy pontosan miben azt nem tudom.
Mert én kiszórom a magot, amikor esik az eső, a mag meg nyilvánvalóan neki áll csírázni.
Persze nem beszéltem még egyetlen fűmaggal sem, de egy mag élete elég egyszerű, se keze, se lába, mit is kezdthetne akkor magával?

Szóval a mag csírázik, a gyerekeim meg játszanak. És közben keményre tapossák a földet, játékokat pakolnak a magokra, meg ilyenek.

Ennek következtében az általaban füvesíteni óhajtott területnek évente mindegy 10 százalékát sikerül kizöldítenem.
Most olyan 30 százaléknál járok.
Már csak 7 év van hátra...

-------------------------------------------

Ich lebe nicht in England. So wünsche ich mir keinen englischen Rasen.
Aber ein bisschen Grün würde meinem Garten bestimmt gut tun.
So jedes Jahr streue ich etwas Rasensamen auf den Boden.
Und warte.
Worauf genau weiss ich nicht,
weil ich die Rasensamen ausstreue, wenn es regnet, und die Samem fangen an mit großer Wahrscheinlickeit zu keimen.
Okay ich habe noch nicht mit einem Samen geredet, aber das Leben eines Samen ist sehr einfach, es hat keine Hände, keine Füße, was anderes könnte es tun?

So die Samen keimen, und meine Kinder spielen. Und  sie machen mit ihren Füßen die Erde steinhart, sie geben Spiesachen auf die Sammen, und so weiter...

Deshalb kann ich jährlich nur 10% des Garten grün machen.
Jetzt bin ich bei 30 %.
Ich brauche nur noch 7 Jahre....

No comments:

Post a Comment