Gyerekek felülnézetből/ Kinder aus der Elternperspektive

Friday, April 19, 2013

A kéz, amely...

a bölcsőt ringatja, az egész világot igazgatja.
Állítólag.

Persze én nem vagyok az az anya, aki a lányának akarja továbbadni a hivatását.
Nem, nem fogok elkeseredni, ha a lányom nem a "történész-kineziológus-edző-családanya-háziasszony" hivatást választja.
Nem fogok.
Ugyanis nekem nincsen lányom.

Persze ettől függetlenül a fiaimtól sem várom el, hogy az szülők által eszményített, "jól kereső-magas társadalmi-poziciót-hozó"(úgy, mint agysebész, sztárügyvéd, milliomos) szegmensben találják meg életük hivatását.

És nemcsak azért, mert én egy kúl anyuka vagyok, aki pszihokarmatikus szinten próbálja megteremteni csemetéi számára az ideális nevelési környezetet, amiben a gyerekek optimálisan fejlődve szabadon döntenek az életükről.
Nem,
hanem azért, mert az én fiaimon már most látszik, hogy Tamás művész, András mérnök, Iván pedig élsportoló lesz.


És ez így nekem meg is felel....

2 comments:

  1. jajaja. rólam is sütött a bölcsész vér, Sáriról a művészi véna végül mindketten a Budapesti Gazdasági Főiskola pénzügyi és számviteli karán kötöttünk/kötünk ki :D sebaj a hited legyen töretlen :D

    ReplyDelete