Gyerekek felülnézetből/ Kinder aus der Elternperspektive

Wednesday, May 8, 2013

AKAROM!

Mert minden nő életében eljön az a pont, amikor úgy érzi, hogy bele fog halni, ha nem varrhatja meg abból a narancssárga, madaras mintás anyagból azt a kis retro  ruhát...

Persze lehet, hogy nem.
Lehet, hogy csak nálam jött el.
Midegy, de eljött,hát vettem maganak a bátorságot,
ezen kívül még egy "BURDA varróiskola" című könyvet, egy BURDA újságot,  és nekiálltam.

És megvarrtam, ám amikor felpróbáltam láttam, hogy ezt jól elbasz... izé elszabtam.
Hát szétbontottam, és átrajzoltam, és átraktam és összeillesztettem.
És türelmes voltam hiszen ez egy tanulási folyamat és türelemre teszek szer, és önismeretre meg ott van a Nirvana is ( nem  a Kurt Cobain féle).

És közben folyt az életem:varrás- gyerekek-férj-szétbontás-háztartás-varrás-judo-szétbontás- menedzserképzés-varrás-szétbontás-varrás-szétbontás-varrás.....

Végül már nem bírtam cérnával, úgy döntöttem, keresztényi jóindulatot tanusítok és elfogadom őt olyannak amilyen nem próbálom többet megváltoztatni.
Szóval most így nézünk ki:

4 comments:

  1. De nagyon jó lett, megérte! :-)

    ReplyDelete
  2. Nagyon tuti kis retro ruha :)

    ReplyDelete
  3. Ó hát köszönöm.

    Igen az anyag Ikeás de nem igazán ruhának való csak én vagyok ilyen makacs hogy cssak
    azért is....

    ReplyDelete