Gyerekek felülnézetből/ Kinder aus der Elternperspektive

Friday, September 13, 2013

A nők a marsról, a férfiak a vénuszról...

vagy fordítva.

Mindegy egyszercsak felkerekedtek mind a ketten és elértek a föld nevű bolygóra.
Itt a vége fuss el véle....

Mármint az, akinek lányai vannak, mert neki akkor csak egy darab férfival kell kompatibilissé válni.
A hímnemű utódok gyarapodásával persze bonyolódik a képlet.

Most nem fogok hosszú ódákat zengeni a fiúk és lányok/férfiak és nők közti különbségekről.
Csak a legutóbbi felfedezésemet szeretném közzé tenni (amire Dr. Fux Mux a lembergi egyetem híres agykutatója már biztos 3 évve ezelőtt rájött, de ezt akkor nem közölte velem, így egyedül kellett rájönnöm).
Ez pedig: a lányok/nők viszonylag gyorsan felfogják a dolgokat és hamar reagálnak rá addig a fiúknak/férfiaknak kell némi idő, amíg belsővé teszik ugyan azt.

Ami eddig rendben is lenne, a nehézség akkor jön amikor az ember lánya nevelné szeretné az ő emberének a fiát.
Mert én ugye nő  vagyok, aki amellett, hogy szeret sokat beszélni, képes gyorsan megérteni és  reagálni is a dolgokra.
A többiek (úgy mint:  Zuram + a három fiam) meg nem, tehát értelemszerűen korlátozott a hegyi beszéd befogadási képességük (5 max 10 perc) és azt a keveset is napokig (hetekig hónapokig...) emésztik, mire feldolgozzák és végrehajtják a szükséges változtatásokat.

Én ezt megértem,  meg türelmes is vagyok, hiszen a végtermék a lényeg, de akkor is
IDEGŐRLŐ!

No comments:

Post a Comment