Gyerekek felülnézetből/ Kinder aus der Elternperspektive

Saturday, November 2, 2013

Miből lesz a...

A gyerek.
A gyerek visszapofázik.
A gyerek visszapofázik, minnél nagyobb.
A gyerek visszapofázik, minnél nagyobb, annál többet.
A gyerek visszapofázik, minnél nagyobb, annál többet, és.
A gyerek visszapofázik, minnél nagyobb, annál többet, és annál változatosabbat.

Ugye.

Nálunk már Iván is nagy. Már ő sem éri be az egyszerű "nem" használatával. Egy ideje már ő is barokk körmondatokban nyílvánítja ki az én álláspontommal ellentétes véleményét.

A minap szóltam neki, hogy tegye el a játékait. Ő rámnézett és "csak" ennyit mondott:
- "Hát tudod anya, előbb kellett volna szólnod. Most már este van és este nem szoktunk játékokat pakolni."
- Hát nem. -válaszoltam én.

És nekem lett igazam!






No comments:

Post a Comment