Gyerekek felülnézetből/ Kinder aus der Elternperspektive

Saturday, February 22, 2014

Iván nem szeret.

Ami ebben a formában ugye nem igaz, mert Iván nagyon is szeret engem, sőt jó legkisebb gyerekhez méltóan szinte csüng rajtam.
Már azt is elhatározta hogy amikor nagy lesz, megnöveszti a haját és ugyan az lesz a neve, mint nekem (én ettől nem esem kétségbe, miután havonta új kiscsajba szerelmes, biztos vagyok benne, hogy pár év múlva revideálni fogja ezen a nézeteit.)

Amit Iván nem szeret, az az oviba járás.
És nem a korán kelés miatt. Ő hétvégén is ritkán alszik 7 óránál tovább.
És nem a menza miatt. Úgy is itthon szokott enni.
És nem az óvonéni miatt.  Ha ő valami miatt nincs ott a csoportban, Iván már be sem akar menni.

Nem. Őt egyetlen egy dolog zavarja az óvódában:
az, hogy tút sokat kell ott játszani!

Fene a jó dolgát.

No comments:

Post a Comment