Gyerekek felülnézetből/ Kinder aus der Elternperspektive

Thursday, February 27, 2014

Kőműves

Gondoltam Tomi gitártanáráról, amikor először megláttam.
Nagydarab, nagykezű, mackótípus.
És nemcsak a kinézete, a szülőkkel való kommunikációja is inkább utal egy egyszeri munkásra,mint egy filozófia szakot is végző érzékeny gitárosra.

Persze ne ítélj elsőre, mert egyébként zseniális tanár, Tomi kifejezetten kedveli, szert hozzá járni.
A szimpátia pedig kölcsönös.
Szerintem Peck bácsi ha tehetné csak a fiunkkal foglalkozna.
Ezt az állítástr egyrészt a női megérzésemre alapozom, másrészt meg arra, hogy a tanár múltkor sete-sután odajött hozzám és ezt mondta,

- ""Hát arra gondoltam, hogy 40 perc helyett járjon Tamás inkább 50 percet..... ööö .... szóval én tartanék neki  ennél hosszab órákat is, de azt sajnos nem lehet."

No comments:

Post a Comment