Gyerekek felülnézetből/ Kinder aus der Elternperspektive

Tuesday, April 15, 2014

Csatt(anó)

Mert ha már a nemi megkülönböztetésnél tartunk, akkor ugye hogy is van az, hogy egy kislány vígan matchboxozhat, egy kisfiú meg ha barbit vesz a kezébe akkor az gáz.... - jutott eszembe, amikor Andrásnak már olyan hosszú lett a haja, hogy már belelógott a szemébe.

Itt cselekedni kellett, és mivel én egy nagyon gondos, ám feletébb lusta anyuka vagyok a hajvágást szépen elhalasztottam másnapra és egy kezembe kerülő csitt-csattal orvosoltam a problémát.
Szünet van, a kertnél kijebb úgy se mennek, hát jó lesz.
A gyerek tök jó el volt egész nap, egy percig sem érzékeltem rajta a látens interszexuális identitászavar jeleit.

Én nem, erre hazajött a Zuram, nézett egy morcosat, és kivette a gyerek hajából a csatot.
Aki ettől megint elkezdett nem látni....



No comments:

Post a Comment